dejt "fylld med bilder"

HAHAH, Louise och jag gick ju på "dejt" idag och Louise hade skrivit att det skulle vara massa bilder... men vi tog faktiskt INGA bilder. Vi fick annat sällskap istället.
 
För satt vi på donken, och när jag står i kön så får jag helt plötsligt en poke i mina revben och Theo bara: Det blev inget hejdå. Men, hej! Så jag och Louise satt med han och Oscar innan de gick till bussen och jag och Louise var ensamma. Vi pratade lite och sedan fick vi ännu mer sällskap av Anton å hans kompisar, eller, vi bestämde oss att sitta och få sällskap men sedan ville vi till forum/hem. Så vi stack...
 
Jag har just gjort klart min svenska läslogg! ÄNTLIGEN, och nu ska jag hjälpa till med maten. Det blir tacos, höhöhööhöhöh. Sen blir det väl Vampire Diaries om jag nu ska kolla på det... annars blir det min älskling - boken. 
 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0