märkte hur flum förra inlägget var

Gud va flummig jag var i förra inlägget, jag fattade inte ett ord vad jag skrev menmen! Jag gottgör er som läser!
 
Min rubrik "I'm baack" menas med att jag har börjat plugga igen. När jag kom hem satte jag mig direkt med läxorna och började skriva som en galning, dock fick jag hjälp av mamma lite: "mamma vad heter during?" "under" "mamma, vad heter consequences?" "konsekvenser" "mamma, säger man på eller i?" "på"
Något åt de håller gick det... hehehhehehe, jag har svårt för grammatik ibland känner jag.
 
Det känns så skönt att vara tillbaka! Om jag nu är fullt tillbaka... Oavsett vad, så har jag bestämt mig. Jag kommer plugga så hårt så när vi slutar kommer jag kunde andas ut och vara glad för att jag har gjort mitt bästa. Jag kommer jobba häcken av mig för att få de betygen jag vill. Därmedbasta.
 
Nu ska jag kolla igenom de svar jag har gjort på svenskan och sedan gå ut med vovven, sen gå och läsa och sen sova. Mysiigt! 

/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0