I wish some nights lasted forever

Exakt som att I wish some days lasted forever,
Denna dag har varit underbar! Den startades väldigt tidigt med att jag, Sophie, Ella och Emma åkte hem till var och sig eftesom Enya tidigt skulle till simningen. Sen såg jag på filmen A walk to remember, alla er som gillar känslosamma filmer så är denna verkligen något för er. Jag grät innan de sorliga sakerna ens hände, och inte grät, bölade. Den var hemskt xD
Sen så direkt efter träffade jag emma. Vi hade en otroligt fin vår-dag! Verkligen! Med en massa glass, remar, pizza ect. UNDERBART
 
Nu är det tyvärr kväll och allt jag borde gjort under helgen kommer ikapp mig. Så ska försöka få lite gjort!
/Louise


Kommentarer
anon

hallå vad händer med eran blogg??

2013-04-28 @ 18:59:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0