GLAD TJEJ

GSDGJHGSYFUGWUYEDGUYWEGFUYGWYUEGYUGFYEWGEYWF Y E S
 
Jag kollade just schoolsoft och ja, snacka om att jag var glad. I alla år då jag har trott att min SO lärare har hatat mig och skulle bara sänka mig så höjer hon mig! Från C till A. Jag har A i alla SO-ämnen förutom religion som vi inte har täckt ännu. 
 
Om min gamla SO lärare, Pia, kunde se mig nu. Hah! Hon skulle skratta läppen av sig och kräva min lärares underskrift. Bara för att vara elaka mig borde jag gå med mina betyg till min förra mentor. Han skulle förmodligen tappa hakan, och kanske bli lite stolt
 
Men nu ska jag faktiskt... inte göra det jag har sagt jag skulle göra...
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0