Lördag

åh my freaking god, I love that book. Alla borde läsa The Fault In Our Stars, den är otroligt bra. Den får en att tänka annorlunda på livet, får en att tänka, gråta, skratta högljutt och bara peddole genom hela boken pga karaktärerna. Jag har ju i alla fall gråtit i över två timmar pga boken...
 
Nu när boken är slut kan jag komma tillbaka till livet. En timmes kväll, plus två timmars kväll igår och nu idag två timmar och jag är klar med den. MYS.
 
Idag är det en liten stressig dag om man kan säga det så. Ska hinna packa till Enya innan ridningen så jag måste skriva ett snabbt inlägg. 
 
Idag ska jag i alla fall rida, jobba och sedan hem till Enya och sova över. Sedan imorgon blir det åka med henne till simningen, kanska simma med, och sedan hem, och sen ha land hockey träning. Så en ganska rolig helg väntas!
 
Nu måste jag verkligen packa. BYEBYE!
/Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0