massage

åherregud va sköönt! 
Jag och mamma var på massage efter min land hockey, en timme otroligt skön massage! ME GUSTA! förutom att det var lite awkward med oljan och med all rumpmassage, jag kunde inte hejda mig från att fnissa ibland... men hursom, även om man var helt oljig så var det otroligt skönt!
 
Dagen har varit bra, lite skratt här och där, speciellt när jag och Louise körde pingis. Jääklar vad vi skrattade och sprang som dårar. menmen, man kan ju inte vara bäst på allt?
 
Idrotten var hur kul som helst! Gud va jag skrattade åt vårt lag! Dock blev mitt finger typ överkörd av en liten platsrutan med hjul, och även om det är ett litet sår så gör det sjukt ont. Menmen! I spel så kan allt hända så whatever. 
 
Nu ska jag plugga på svenskan innan kvällspromenaden och läsningen. Längtar tills jag får krypa ner i sängen och läsa. Ah! 
 
/Emma
två helt randomma bilder...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0