21 december 2012

Suckers, vi är inte döda. 
 
Nu ska jag inte kasta stenar i glashuset, jag trodde faktiskt något skulle hända xD menmen! Alla har väl fel ibland. Lite synd att det nte hände ngt dock... typ att Nya Zeeland bröts till två länder eller något! Skulle varit coolt dock! 
 
Anyhow, idag ska jag träffa Hedvig! Vi ska in till stan, äta/fika och sedan se på bio! MYS.

Just nu skypar jag med Louise, och snart ska jag göra mig i ordning för dagen på snöiga stan! jag fattar inte att det snöar så mycket som det gör. Undrar ifall SL blir försenat idag... Aja, om mitt internet fungerar kan jag slänga in ett inlägg eller bild eller whatever under dagen, annars så bloggar jag ikväll! eller imorgonbitti... 
 
Emma 
förra gången vi sågs.. fattar inte att det var mer än 3 månader sedan... :O Vi såg Spider Man ^^ heh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0