Andra dagen på lovet och jag är sjuk

Hej igen! Nu har jag hittat på lite mer idag. 
Först var jag ute med med Victoria ett tag. Vi "shoppade lite", hon köpte en "kavaj" och jag julklappar. Sen när jag kom hem så satte jag igång och fixade lite, tills pappa och hans kompis Åke kom hem. Fixade maten (som ni ser på bilderna ;)) tände ljus and so on.
 
Sen har jag varit med dem. Men börjar känna av ännu mer nu hur sjuk jag faktiskt börjar bli. Jag är snuvig, fryser så mycket så det inte är sant och har en hemsk huvudverk. Påminer om filmen "tictanic" & låten "I've got an hangover"^^ höhö
 
Så jag tror faktiskt jag ska bli väldigt osocial och gå och lägga mig. 
Det ser inte gott ut, plus man ser nästan inget, eftersom det är suddigt och så... Men det var otroligt gott ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0