Ännu en ganska stressig dag

Godmorgon!
 
Ska inte säga att det är lätt för mig att sova för tillfället. Jag är uppe jätte sent, vaknar tidigt, bläääh! Jag är ganska trött... men jag ska rida ändå! jäääääj! Idag tror jag att vi ska leka, dvs man gör olika lekar med hästarna, galoppera allt var man har hit och dit och etc. Det är jätte kul! Men många ramlar av...
 
Efter ridningen blir det att man hoppar in i duschen snabbt, sedan drar man direkt till jobbet. Jag ska jobba 13-18 idag, kort pass menmen! Sedan ska jag hem till mamma, fixa med julklappar (slå in dom) sen på söndags morgonen ska jag sätta igång med att baka direkt. Ganska mycket som behövs baka ändå... lite sent ute men ändå...! xD 
 
Nu ska jag fixa mig i ordning så jag hinner med mamma som kommer om 20 min. Så byebye bloggen! Slänger in ett snabbt inlägg på min rast idag! 
Emma
jag har brist på bilder... så ni får en fin bild på min dreamcatcher...^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0