Bra dag!

Helloo bloggen, Emma har ju redan spam-bloggat, men jag tänkte ändå skriva ett inlägg :D
Har precis komit hem från en powerwalk med min syster, kanske inte blev sån powerwalk, men jag kan skylla på snön. Samt åt jag ju choklad undertiden, men, där kan jag skylla på coop, som ligger för nära :)
 
Iallafall, idag blev skolan väldigt kul ändå! Vi gjorde ju filmer som sagt, och min grupps film vann :D amzing enough, jag ville lägga upp den här. Men eftersom den råkade raderas-.-, får den ens inte chans att vara med i den stora tävlingen imorgon-.-..........
 
Hehe, hade iallafall en rolig dag. Men jag måste berätta om en sak!
Jag och Daniella(en tjej i min skola), tänkte gå och hämta en frukt i matsalen. Men när vi går in där frågar mattanterna/gubbarna vad vi ville ha. Sen sa de att vi inte fick ta en frukt!! Men då blev jag och Daniella jätte sura, så vi gick till matsalen som låg på andra sidan och tänkte ta en frukt där. Men eftersom den ligger så dom kan se in genom fönstererna, fick vi åla oss^^ hehehe... 
Vi lyckades iallafall krya fram, och tog två knäckemackor eftersom det inte fanns frukt^^
 
Men något skulle vi ha ;) 
MISSION ACCOMPLISHED! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0