Brist på aktiviteter

Nu har jag kollat klart på de få avsnitt som fanns i serien Beauty and the beast och jag måste säga att jag stör mig på att ALLA serien har uppehåll under julen... För oftast under jullovet så har jag brist på idéer på vad jag ska göra och det är skönt att bara hitta en bra serie, eller se en bra serie, men nejnej. De ska ju ha uppehåll och inte komma tillbaka förräns man är tillbaka till skolan - stressen. 
 
Jag måste vänta till 24 januari för att se nästa avsnitt av BTB, sedan till TVD... Bläää fml. 
 
Så nu gör jag något jag inte gjort på länge, jag skriver. Yupp, jag skriver en novell... WAW ... amazing NOT! Men det är en bra sak att göra när man inte har något att göra! Fast... jag ska se ifall jag hittar någon ny bra serie... xD Men jag tänkte dela med mig av två bra låtar som jag upptäckte idag. Bara för att jag nämnde musik förut, heh. 
 
"Silent Machine" av Cat Power 

"To Be Torn" av Kyla La Grange 
 
Måste förvarna er redan nu. Min musiksmak är väldigt speciell, men jag är en person som älskar texten på låtar. OCH jag älskar låtar som gör ett intryck, en känsla och ger något extraordinärt till en när man lyssnar på den första gången. Så det är nog darför jag fängslas av konstiga låtar... Döm inte... 
Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0