Busy day

Godmorgon världen!

Jag sov ut idag! Till klockan nio! Wooopp! Det var så skönt, fattar inte hur en sovmorgon kommer säkert göra min dag till en toppen dag. Anyhow, om bara 25 min ska jag åka till min ridning och sen direkt från stallet ska jag hem, duscha fort som vinden och göra mig i ordning för första dagen på jobbet!

Lite pirrigt är det faktiskt... Men det ska bli kul! Kommer få förkläde och skjorta där... kommer säkert se väldigt... speciell ut^^

Sen efter mitt jobbpass ska jag och Lollo träffas (förhoppningsvis) leta lite julklappar. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att hitta julklappar! :O Har två kvar... så heja mig! ... o.O

Nu ska jag fixa mig så jag inte kommer komma försent till ridningen.

Btw, jag och Louise kallar ju oss själva för tidoptimister men tydligen så är det inte det ordet vi egentligen menar, FAIL, men aja. Kommer inte ihåg det riktiga namnet heller... xD

I alla fall, ha det bra!
Emma
det vi bakade från onsdag till fredag, allt fick inte plats men... det är ganska mycket right? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0