Da day

Tjena hoppla! Nu är jag hemma efter en underbar dag med min fina kompis Andréa! hah, vi möttes i T-centralen där vi gick till Pub först för jag lämnade tillbaka en grej och sedan gick vi på mission att hitta nyårsklänning. Låt mig säga detta att desperata tjejer som vill ha en klänning till nyår; Go. And. Look. Now. Kvinna. 

För vi hitta ingenting, absolut nada och vi var i stan i fyra timmar tjejjer, så leta järnet nu och beställ eller whatever men sitt inte framför TV och julät! FIND A DRESS FOR GODS SAKE! 
 
Anyhow... så ja, vi har gått en jevla massa, HAHA, that's what we do. Vi träffas och vi går runt och bara babblar och babblar, vi gick jäääätte långt och väääärldens omväg till Slussen där vi slog oss ner på donken för Andréa ville ha ännu en glass. jiiisses^^
 
Nu blir det ett sånt där långt inlägg, sorry guys men nu ska jag faktiskt avsluta! Jag bloggar mer senare dear people! Adios! 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0