Dag 7: En låt som betyder mycket.

Många låtar betyder mycket för mig, jag vet vad ni tänker hur mycket kan de låtarna egentligen betyda när det är fler? Men det är pga att jag har för många betydelsefulla låtar så jag kommer rabbla upp några här och nu! och om ni lyssnar på de... döm inte. Det finns fler som betyder mycket, men vi skippar att skriva ner... Om jag måste bestämma en som verkligen betyder mest, som texten verkligen passar in på mig och bara är allmänt den mest betydelsefullaste så är det den första;
 
"Smother" av Daughter
 
"The Power Of Love" av Gabrielle Aplin
 
"Twice" av Little Dragon 
 
"All I've Ever Needed" av Paul McDonald & Nikki Reed 
 
"I'd Come For You" av Nickelback


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0