Dålig uppdatering för att vara oss

Japp, som ni ser så är inte vår blogg så väl uppdaterad som vanligt men det beror helt enkelt på att vi glömmer bort ibland xD FAST Louise skrev ett tappert inlägg när vi fikade idag, men det kunde inte publiceras eftersom blogg.se appen dampade OCH internet dampade... 
 
Men kort om dagen, jag handlade julklappar, träffade Louise en snabbis, vi fikade, köpte julklappar osv. Sedan drog vi hem, jag drog hem till mamsen för att packa, åkte till pappa, åt middag, var med Emmie som tydligen var sjuk eller något, men jag var så snäll att jag gjorde iordning te åt henne som hon tydligen tyckte var gott! Så jag ska vara så snäll styvsyster att jag ska upp imorgon, klockan halv åtta (på mitt jullov) och göra te till henne innan hon åker till skolan. Snäll eller vadå? 
 
Louise gick och la sig jätte tidigt eftersom hon mådde dåligt. Vilket jag förstår, jag skulle droga vitaminer, te, honung och allt som kunde göra min frisk. Så take my advice Lollo!  Men imorgon blir det en mys dag med en gammal god vännina till mig, nämligen Hedvig! Vi har inte träffats på år och dar och därför ska vi ha en Emma-Hedvig dag, vilket inkluderar mat och bio. Vi tänkte sova över, men jag har ridning tidigt på lördag morgonen så vi bestämde att vi skulle ta det en annan dag under jullovet! 
 
Nu ska jag sluta skriva för detta inlägg blev onödigt långt. Bloggar mer imorgon innan jag sticker för att möta Hedvig! Godnatt! 
Emma
random bild... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0