För att jag har tråkigt

Vad har du på dig? 

En oehört mysig outift, mjukisbyxor, tröja och tofflor. xD 

 

Hur mår du?'

Faktiskt otroligt bra. Bra dag, bättre dagar framför mig och sen är det ju jul om en vecka! 

 

Vad önskar du just nu?

Just nu? Hm... Pass! 

 

Vad har du ätit idag? 

Frukost och lunch...? 

 

Vad ska du göra i morgon?

Hah! Imorgon ska jag gå i skolan 9-13, få betyg och se på filmer som vi gjorde idag osv. Sen ska jag hem till Ella med Sophie och Louise och ha en toppen tjejkväll! Bada ska vi också, mohaha

 

Och på lördag? 

Lördag? Whoa, um... jag ska rida och jobba! Ingen fritid på lördag serru ;)

 

Vem saknar du?

Oboj, jag saknar ganska många random människor. 

 

Senaste köp?

Julklappar!

 

Vad skrattade du senast åt?

Öhhh, var det när jag låg på Sophies mage eller då jag kolla på film? Don't care, jag har skrattat ganska mycket idag :D 

 

Vad grät du senast åt?

Jadu, film eller ngt..

 

Vad läser du just nu?

Harry Potter och ngn kärleksnovell som heter "det är så logiskt alla fattar utom dig"

 

Senast sedda film?

Oj... jag ser inte ofta på film. Verkligen inte alls... Kan det vara så pinsamt att den senaste filmen jag såg var Breaking Dawn på bio? Wooooopppsss 

 

Vilken svordom använder du mest?

Enkelt. Fan. 

 

Vem var den senaste som ringde dig? 

Probably Louise eftersom vi har ganska många samtal^^

 

De tre senast inkomna sms? 

"Gjorde det i smyg som sagt.. :) " Ella

"Haha jajaja^^, men jag väntar på min kusin :) <3 " Louise

Och ett sms som meddelande mig om att jag hade pengar på kortet, tack pappa^^

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? 

"Hahaha, dåå förstår man!:)<3" 

 

Vilken är din favoritfrukt?

Mango är otroligt gott... men jag gillar äpplen (även om det är svårt att äta osv), jag har ingen direkt favoritfrukt. favorit bär finns dock xD 

 

Vilken kändis har du blivit jämförd med?

Pfft... mitt vardagliga liv går ut på att alla jämför mig med kändisar...? o.O not. 

 

Vad är du rädd för? 

Kalla mig patetisk, idiotisk eller whatever, men jag är faktiskt rädd för att jorden ska gå under på torsdag och att de jag älskar kommer dö. Men om jag inte ska vara så dramatisk för en gång skull, så... jo, mörker och spöken whoooo, nej men jag gillar inte spindlar O.O

 

Blir du lätt svartsjuk?

Svartsjuk? Näääääeh... Jag kan bli lätt svartsjuk, men jag döljer det oftast med frustration och irriterande kommentarer. Jag avstår helst från att bli svartsjuk... vem gör inte?

 

Vilket språk hade du velat lära dig?

hade du velat lära dig? Död är jag inte ännu. Jag vill lära mig latin! 

 

Vad för sorts killar faller du för?

O my. Senaste tiden har bruna killar blivit ett intresse, tjockt hår, vackra ögon, leende, längre än mig osv. Jag älskar oblyga killar, fart och framåt eftersom jag själv är ganska blyg i början av det hela. Men nu ska jag inte säga att det kan vara sött med blyga killar, men om de är så blyga att de inte ens pratar med en? Nej tack. Humor kan sitta ganska bra. Personligheten kan vara unik eller mainstream, whatever. 

 

Vart vill du åka just nu?

Jag gillar snön här! Men kanske upp till fjällen där det finns oehört mycket mer snö? Eller kanske något soligt? Vet inte riktigt... 

 

 Vad önskar du dig i julklapp? 

...hatar den frågan. Jag har ingen aning vilket jag hatar! En femtonåring ska fortfarande kunna önska sig saker (jag säger inte att jag har allt) men jag menar... för tillfället finns det inget jag önskar mig. Suprise me liksom! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0