Första dagen på jobbet

Jahapp, kom just hem från min första dag på jobbet. Huvudvärk har man eftersom jag inte har druckit vatten på typ hela dagen xD Jag trodde inte att det skulle vara så tufft men det var det, jag sprang upp och ner på Espresso House och hämtade disk och minglade runt med gästerna utan några raster eller vilopauser. Men jag säger bara så här; verkligen värt det! Underbar personal, personer och lättansträngande jobbmiljö. Jag gillar det! :D
 
Tyvärr hade jag ingen tid att ta en bild på ngt, eller jo... på min lilla bricka "Hej, jag är ny på jobbet" men aja... den finns på min instagram och jag orkar inte ladda upp den xD
 
Nu skypar jag med Louise, och snart ska jag äta middag och det är något jag inte har ätit på år och dar. Nämligen tacos! Hah, typisk lördagsmiddag. (HAHAH LOUISE FÅR ÄTA PASTA OCH ENSAM) Näh, nu var jag taskig...
 
I alla fall, ha en toppen lördagskväll allihopa! Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0