Godmorgon världen

Godmorgon! 
 
Idag ska jag påbörja dagen med att vara med en kompis som jag inte har varit med på... otroligt länge! Men jag fick dock besök av henne och en annan kompis en torsdagskväll, men det räknas faktiskt inte. Så ja, idag blir det en snabbis möte med Sara (eftersom hon ska fixa tårta, och jag ska jobba). Dock vet vi inte vad vi ska göra.. hehheh
 
Så bloggningen kan vara lite fattig idag, fast... tanken på Louises bloggning igår så gör det ju inte...^^ Men just nu "slappar" jag framför Barbie... fråga inte varför jag kollar på det, det bara kom upp på TV... Men jag ska fixa mig i ordning snart... kanske borde göra det nu, men aa.. jag är sjuktrött så jag väntar ett tag x) 
I alla fall, jag bloggar senare! Ha det bäst! 
Emma 
dadadadada BATMAN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0