Hah

Jadu Louise, den mannen till vänster är min. Vita glassögon, rawr! 

Tänkte slänga in ett sista inlägg eftersom imorgon kommer det knappt bli något, ett inlägg på morgonen, rasten och kanske kvällen, that's it for my part. Det är en sån där stressig dag, ridning 10.40-11.40, hem och duscha va på jobber, ombytt, klar ready to go klockan 1. Så ja... stressigt värre. Men det är såå värt det, money money money^^
 
På Nyår ska jag vara med Andréa och Saga som förra året, fast detta år kommer några killar dit också. Andréa bara; "Emma, va beredd på att bli haffad" man bara... njaaa, långdistans förhållanden på olika killar från Land Hockey lagen va? xD ÅHHH jag har inte berättat om det ju! En kille i Valhalla tror jag, #21 han är sjuuukt snygg på lång distans men så fort man kommer nära så bara... wait wut? OCH sen har vi #42 han är ALLTID snygg, och sedan någon full snubbe som jag mötte i hallen som hans kompis parade ihop oss..? Anyhow. Fun.
 
Så nyår kommer bli awesome!....förutom att jag ska upp och jobba klockan 11 nästa dag xD Jag låter som vääääääärsta arbetskvinnan nu, jobbar massa asså^^ men nu ska jag forsätta se klart Arrow, näst sista avsnittet innan det tar slut eftersom den serien också har paus. Vad tänker de med? När skolan börjar kommer jag inte hinna se alla serier jag har börjat med? dumbommar... 
 
Godnatt i alla fall! Hoppas ni får en skön nattsömn! 
//Emma
flööööööööööööm


Kommentarer
Emmie

När kommer du hit? Du svarar ju inte på telefonen...

2012-12-29 @ 15:39:09
URL: http://emmieochalva.blogg.se
Emma

Jo du Emmie, jag arbetar och därför kan man inte använda mobilen... ^.^

2012-12-29 @ 20:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0