Hemma

Louiiiise ditt inlägg raderades! Förlååååt! 
 

I alla fall, nu är jag hemma efter en toppen tjejkväll! Tänkte skriva ett inlägg (om ni orkar läsa) om kvällen innan bildbomben laddas upp, sounds good right? ^^ I alla fall, igår började vi med att åka till coop i Orminge för att köpa godis, glögg, julmust och etc, sedan hyrde vi titanic (Ella hade inte sett den så vi skämdes för mycket) sen drog vi hem. Känslan för att jullovet hade startat fattades så vi gick och åkte pulka. HAHHAA 

Sen gick vi hem, lagade julmat och hade jätte mys; julklapputdelning, tjocka i oss aladin ask osv, innan vi drog ner till bastun och, tro det eller ej, vi bastade i tre till fyra timmar! OCH vi pratade om sååå mycket att jag inte kommer ihåg allt (liar)... heh. Men efter bastun gick vi upp, hämtade vårt godis och drog ner till längan för att kolla på titanic. Det värsta var ju att vi var sååå trötta när vi såg filmen, och tydligen var det bara jag som grät som en dåre under filmens slut. Det var väldigt pinsamt att vara den enda som såg ut som en patetisk gråtfreak när vi borstade tänderna... men that's me! Always crying... x) guud va depp jag verkar... 
 
Men vi gick och la oss vid 3, fast jag ville prata, men ingen ville prata med mig så vi somna... sedan vaknade väcktes vi vid 9 för jag trodde jag hade tandläkartid men det visades att det inte var idag... woppps. Men vi gick upp ändå, åt frukost, körde ett spel som var riktigt intressant, sedan packade vi och drog hem allihopa! ELLA SKA TILL MEXICO :O så hon dumpar oss vikingar (Sophie, Louise och mig) hemma i kalla Sverige... 
 
Nu ska jag fixa med bilderna och sedan ladda upp de bästa, och kanske sedan gå ut i den UNDERBARA vädret... Ha det bäst allihopa!
Emma 
Söt bild osv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0