I'm alive...awake*

Ahaaa jag är vaken!
Måste erkänna att det var svårt, jobbigt och frustrerande att gå upp imorse, speciellt också när man skulle duscha, ugh... But here I am!

Som sagt, tagga sju timmars pass å sedan när jag kommer hem så ska jag se på Arrow, detta kan bli en väldigt bra dag!

Bloggningen. Håll ut era få och underbara(älskade) läsare, Louise är besatt av en serie så... Ja, ni har sett att ibland blir det fattigt med bloggande. Jag förvarnar er nu att för min del kommer det inte komma ett inlägg förrens jag har rast, ett snabbt å kort.

Nu ska jag fixa mig i ordning, ska sticka hemifrån 7.55 så jag hinner gå upp för alla isbackar:)

Ha en toppen dag! //Emma
Jag å min vovve i våra piggaste dgar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0