It's the final schoolday, dadadadaaaaaaaaa

Sista skoldagen för terminen, shiit va läskigt att det har gått så fort! Idag får vi betygen oxå.. tror det går bra eftersom jag fick A i engelska! moahahhaha
 
Men idag ska vi ha en kort skoldag, sedan ska vi bege oss till da Ella palace! Vi ska ha en mini juuuul, guuud va myyys! 
 
Som Louise sa, jag var uppe ganska sent igår... hehehhe eftersom jag blev förälskad...ish i en serie vid namn Beauty and the Beast 2012. Den är egentligen inte så braa, men på ngåot sätt älskar jag den... heheh, men det är också en snygg (eller något) kille med, man kan inte riktigt greppa ifall han är snygg eller inte. Han har sina moments helt enkelt. ^^ Se den i alla fall. 
 
Men nu ska jag fixa mig lite å så, heh, kanske ska checka så jag har packat allt. Så ha en bra dag allihopa (de få läsare vi har kvar (a))! Bloggar under dagen och senare ikväll, jag har med mig kameran till Ella så imorgon kommer bloggen fyllas med lite bilder. BILDBOMB!


Ha det bäst
Emma 

Han har den där lilla glimten i ögat, right? ^.^
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0