Förhoppningsviss sista inlägget om prao

Hehe, precis när jag publicerade det där senaste inlägget tänkte jag på hur mycket jag kommer sakna min prao. Så för att inte göra det, så tänkte jag skriva lite positvia saker med att vi inte praoar längre. 
okiii.. lets see;
 
Vi slipper P3!!!!
Under hela denna vecka har radion där nere, så high teck som den är, fastnat på radiokanal p3. De ända de gör är att prata, prata, prata, och nämnde jag prata? -.- Kommer en låt ungefär en gång i timmen -.-
 
Number dos; 
Inte så mycket fett!!!
Jag måste ha ökat 10 kilo i vikt efter denna vecka, när man står och rör runt i de där smeterna så kan man ju inte hålla fingrarna borta från att provsmaka....^^hehe
 
 
Jag inser också, att jag skriver om hemskt onödiga saker. Samt bloggar konstant, men detta blir min nya hobby plus lite dagbok ;)
Så ni som faktiskt orkar läsa får stå ut,
/Louise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0