Jag och Emma blev trots allt påverkade av 2012

IM HEALTHY! okejj, kanske inte healthy, men frisk. Iaf
Vi överlevde jordens undergång :D with sleeeping, nej, egentlingen var jag ute och räddade världen inatt. O ja.
Men nu sitter jag och Emma här igen, och skypar. VI båda har nog ändå blivit lite påverkade av 2012-
Emma tror hon hör musik som inte spelas. Samt våra diskussioner har blivit lite konstigare(om de ens är möjligt?):
Emma: "Jag har 33g på min mobil"
Louise: "vilket spel?"
Samt Emma säger hela tiden, "vad sarru?"
 
Jag tror vi måste komma till steget där vi båda erkänner att vi har dålig hörsel. Frör det har vi nog xD 
Eller helt enkelt för lata för att lyssna. Men då passar vi väl väldigt bra ihop. (a)
 
Vi har även båda insett att vi skriver otroligt långa inlägg, så i nästa inlägg berättar jag vad som händer idag. Så nu säger jag bara, nu är det te-time!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0