Jahapp!

Mitt inlägg publicerades aldrig tydligen. Jag skrev ett när jag hade rast men nähääääääpp! I alla fall, idag jobbade jag övertid faktiskt, så jag jobbade 8 timmar och en kvart^^ heh, det blev jäätte stressigt på slutet, fredagseftermiddag+mellandagsrea=DÖDEN. 
 
Jag sprang som en tok, men som tack var för jag jobba så mycket fick jag gottigott -gott att tugga å dricka. Mohahah^^ sen när jag kom hem så kollade jag på Arrow... hann bara ett avsnitt eftersom hemsidan tydligen inte ville låta mig se fler avsnitt. Who does that? Sjukt taskigt, ingen hemsida där man kan kolla serier vill fungera för mig... sadface
 
Men nu ska jag hitta på något annat dårå, så vi hörs! 
Louise, jag försökte blogga du har inte ens bloggat idag? HALLÅ! ...go for it såg att du blogga, heh^.^
//Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0