Julklappar

Åh vad skönt! Snart, snaart klar med alla mina julklappar! Ni fattar inte hur lättad man känner sig när man är klar med sina julklappar (i alla fall jag xD). Har bara några familjejulklappar kvar sedan så är man redo för julafton 2012 xD
Btw, 
Tänkte på en sak, alla säger ju "Jag ska bli fit till Beach 2012 - BEACH 2012 HERE I COME" men julen då? "Jag ska bli tjock under julen så jag inte fryser - JUL 2012 HERE I COME". lol va tråk...

Dagen var väl helt okej faktiskt. Jag skratta mycket medans vi redigerade vår film, vi skulle göra en dektetiv film om Christmas Carol, ganska svårt eftersom vi bara hade några minuter på oss. Men guuud va dålig den blev (eller egentligen inte, exakt i min smak) det handlade om att folk hade mysteriously dött och då hade en flicka hemsökt Scoorge som blev en dektetiv på jakt efter att hitta mördaren. Vilket var Döden som "puffade" de olika på facebook xD rofl och lmao. (duktig jag är med förkortningar...)

Jesh, för långt inlägg. Bloggar mer senare!
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0