Medialt

Nu har jag suttit och läst om medialt väldigt länge... typ om vad som händer när vi dör, om människor som är synska osv. Hehe, tycker sånt är så otroligt intressant. Mestadels antagligen för att jag tror på det så starkt. Men jag har hört om så många gånger som det faktiskt visat sig stämma.
 
Till exempel när min kusin arbetade natt tid på ett ålderdomshem med sin kompis under en sommar. Så satt de och spelade kort, då fanns det två koridorer, en bit längre bort. Sedan efter ett tag så hade en gubbe ringt på sin klocka om hjälp, så de gick och tittade var det var. Då sa han någon om en läkare i en stor vit rock som nyss hade varit där, min kusin svarade ungefär: "men nejdå, somna om du bara". När de satt och spelade lite mer kort efter det, så ringer en tant i andra koridoren. Hon sa också någon om en läkare i en stor vit rock som nyss hade varit där. 
Vilket jag, och min kusin, båda tror det måste vara ett spöke. Eftersom det är ganska oförklarligt.
 
Hehe, iallafall, nu ligger jag och skypar med Emma. Kommer nog göra det ett tag till, men sen så blir det sovdags (a) hehe tidigt på en lördag kväll. Men that's me. 
 
/Louise
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0