Min lördag

Hello, nu har jag precis kommit hem, idag har jag träffat Daniel, och sen gick jag hem till Lydia, vi tittade på glee och åt massviss med godis :D hehehee, 
har inte riktigt något intressant att skriva, men kan ladda upp en bild från idag iaf :)
Bild på mig och Lydia
den vackra, underbara, snygga, heta och speciella otroligt glada vännen jag har. Hon är då minnsann en av de närmaste, och en av de få personer som vet så mycket om mig. Glad att jag har henne! 
 
För er som inte sett henne sjunga, måste då göra det...... shes unbeliveble... 
 
/Louise


Kommentarer
Lydiaa

Hihi, Louise, jag älskar dig. Du är så gullig <3

Svar: And I love you tooo!!! <3
Louise & Emma

2012-12-15 @ 18:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0