Ni får straffas för min uttråkighet, läs om ni orkar!

Vad är klockan? - 9:14pm

1. Fullständigt namn- Emma Pia Christina Green vad vackert! 
2. Ålder? -
 15
3. Vart bor du?
 Naaackaa
4. Bor tillsammans med?
 Familj med en matglad hund
5. Färg på ditt hus? Gult...
6. Hus eller lägenhet? - Casa
7. När är du född?
 26 mars 1997
8. Klass? -
 ...9:an?
9. Vilket år tar du studenten? - Öhhh.... jag orkar inte räkna xD 4 kanske?
10. Något jobb? - HAHA! Det har jag ju faktiskt! Espresso House!
11. När gick du upp i morse? – 10
12. När ska du sova? - Förhoppningsvis 11
13. Duschat idag? nej men jag ska göra det imorgon.. heh
14. Kramat någon idag?- Mormor ^^

15. Pussat någon idag? -
 näää
16. Vad har du ätit idag? - Ganska mkt...
17. Dagens klädsel? – Mjukisbyxor med överstor hoodie! Me gusta!
18. Dagens smink? - inget...
19. Dagens sötnos? - Alla som läser detta! :D 
20. Dagens roligaste? - "Idag ska ni rulla julgodis"... get it?^^
21. Har du många vänner? - På skype är jag overpopulär, annars har jag mina närmaste och finaste! 
22. Hur många har du kysst?- I livet or what? Ska man hålla koll på det?
23. Vem kramade du senast? -  Mormor som sagt
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingeeen
27. Har du pojk-/flickvän? -
 Hah, nää
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Farmor och Farfar
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Benjamin
31. Film? - Pirates of the Caribbean eller hur det stavas

32. Låt? -
 den jag lyssnar på just nu heter "Everybody's On The Run" 
33. Mat? - ...snart julmat.
34. Dryck? - Julmust...? 
35. Färg? - Röd? (julkänsla asså)

37. Stad? -
 Nacka kanske?
38. Land? - Som jag gillar eller vadå? Men Sverige?
39. Ämne i skolan? - Hm... believe it or not, men typ engelska eller spanska? 
40. Människa? - Näpp, utomjordning you know

senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Ojsan
43. Gången du spydde? – Länge sen
44. Gången du grät? - tis/ons
45. Pizzan du åt? - Hmmm kommer inte ihåg..
46. Gången du var i Göteborg? - Kanske några månader?
47. Gången du var i Stockholm? - IDAG! 
48. Gången du var full? - Juuuuste
49. Gången du var hög? Ahaaaaaaaaaaa

50. Gången du var kåt? -
 Aha juuuste

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ingen partyperson speciellt... hemma och mysa är my foreveralone thing!
54. Tvspel eller datorspel? – Sims eller fightningsspel... descisions...
55. Singel eller upptagen?  singel
56. Hångla eller ha sex? - hångla kanske?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga asså...
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Är man en dålig människa ifall man bara har sett en av de?
60. Blont eller svart hår? - Min egna åsikt så är blont fint..
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Typ blåa ja
62. Choklad eller lakrits? – Ingen kan leva utan choklad så choklad! 
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - beror på, men randigt är snyggt men passar inte direkt på mig...
68. Älska eller älskas? - Både och! :D
69. Leva eller dö? - ...tror jag tar leva for now

antal:

70. Personer du älskar? - alla jag känner! I love my friends ^.^
71. Personer du hatar? - Ska jag numerera de också? Oboj
72. Gånger du varit full? - Har inte tonårsdrama med onykterhet så... nevah
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? *host* juuuste
74. Glassar du ätit på en dag? - Tre?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ...
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ganska ofta ibland, depende
77. Gånger du varit hög? -aldrig?
78. Personer du saknar just nu? – kanske en..?

79. Gånger ditt hjärta brustit? - va depp...

vem:

80. Vill du kyssa nu? - hääär kör vi hårt...!
81. Ska du träffa imorgon? - Mi familia! 
82. Sjöng du senast för? - Louise! :DD
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 Någon random dude called Dan
84. Spelade du tvspel med senast? -
 Hermano Pontus^^
85. Vill du ta med på resa nu? - Interessant fråga..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mohahahaa
87. Förtjänar att dö? - öhhh
88. Är söt? - Du kanske? Yupp, du. 
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ...min kudde


vad:
90. Gör dig glad? -
 Oj, ska jag rabbla upp det? Okej, randoma posts från tumblr, musik, vissa personer, andras skratt och random saker som bara är randoma xD 
91. Gör dig ledsen? -
 Vill du inte veta, finns mycket men främst; FALSKA PERSONER. 
92. Vill du helst göra nu? - Sova och vakna upp på julafton! :D
93. Önskar du att du slapp göra? - Det som kommer... BAMBAM
94. Vill du ha nu? - Sömn och julklappar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  Whoaa, det är jul, inte födelsedag än
96. Längtar du till? - Jag tänker inte vara så dramastisk.
97. Tycker du om dina betyg? - Mina betyg är faktiskt bra, så...
98. Ångrar du i ditt liv? -
 ...nu ska jag inte kalla mig själv för hatare och emoare, men det finns saker, men nääeh
99. Är det bästa som hänt dig? Kan ha varit dig, men jag ska nog inte vara så... kärleksfull. 
100. Hur mycket är klockan? - 9.31pm


Erkänn! ni som läste, det var kul! :DD Nu ska jag försöka sova! Godnatt på er och jag slänger in ett inlägg imorgon! 
Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0