please dont mob mi, läsa texten är ganska onödigt......

Hehe.... nu kommer jag ihåg varför jag inte tar egobilder. För att jag inte kan, du slutar med att jag inser att jag ser ful ut. Dör när jag ser mig själv, raderar bilden, samt mobbar mig själv samtidigt. Jag tror detta är dels för min syster skrattar åt mig när jag är seriös. Så ja, jag tar aldrig egobilder. Men nu skulle jag ju ta en bild på min klänning, så jag blev illa nogs tvungen. Har tagit hundra bilder, och tro inte att jag är nöjd med någon. Men eftersom jag inte är seriös på någon av dem, så skrattar jag bara och går vidare. Skulle kunna visa dom, om det inte vore så att jag vill ha vännner efter detta inlägg också. 
Så här kommer den, den utvalda bilden. (please dont mob me)
Man kan tyvärr inte se detaljer på en svart klänning så bra på bild, + eftersom jag böjer mig och håller ut klänningen. Men hoppas ni ser lite iaf, 
Usch vad jag känner mig tjejig som skrev ett paragraf i klagomål på mig själv innan jag kunde lägga ut en bild på mig själv.
Men jag är en tjej
hehe:D
/Louise


Kommentarer
Ni-kk-E

Snögg jue :D de inte illa man ska ta ego bilder de är de roliga jue :D alltid kul o göra SNAPCHAT!

Svar: hhahaha, du är ju inte aktiv på snapchat!
Louise & Emma

2013-02-24 @ 20:24:19
Ni-kk-E

JASSÅ JAG SICKA JU BILD NÄR JAG SKET!

Svar: hahahahahhahaha det finns gränser!
Louise & Emma

2013-02-24 @ 20:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0