Sista julinlägget för iår!

Jahapp, detta är sista julinlägger jag kommer skriva för år 2012. Min jul har varit underbar! men fööör mycket mat... men man ska väl inte klaga på det som folk kämpar och dödar för att få. djuuuuupt! 
 
Hahaha! Som en sak som jag sa när vi spelade ett spel! Man skulle komma på så mycket saker om en kategori, och kategorin jag och mormor fick var "Saker som är platta" jag svarade glatt; Samhällets tjejer och Pontus's flickvän bara: ohhhhh. HAHA, där fick jag till det va? Va?^^
 
I alla fall, inte mycket bilder blev det eftersom vi var upptagna hela dagen... heh^^ Jag är egentligen ingen person som fotograferar mina julklappar, men jag kanske ska göra det eftersom jag blev såå glad över allt jag fick! Jag har fått en smygfavorit redan. Mohaha! Ett armband som mamma var väldigt skeptiskt över men jag älskar det! I love it! 
 

Men aa, kan berätta om julen mer imorgon!
Emma
sådär ser mitt nya armband ut... älskling x) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0