Sjuk när världen går under

Godmorgon bloggen
Nu har jag precis vaknat... och jag är väldigt sjuk.
Igår kväll gick jag och la mig vid 9. för jag hade sån otrolig huvudvärk och frös. Sen klockan 3-halv 4 inatt, gick jag upp och tog en kopp te för jag hade slem i halsen. Sen kunde jag inte somna, men somnade iaf och vaknade runt halv 12. 
 
Jag har fortfarande världens jobbigaste huvudvärk, är snuvig, och känner lite slem i halsen. Så jag stannar nog hemma idag, och kan inte träffa Emma som planerat. 
 
Men det blir väl bra iaf, har typ tappat min mataptit, men ska äta två ägg. 
Gullig kompis jag har! Men tyvärr vill jag inte smitta henne, eller så. Men det jag sa är sant....
Jag är Sjuk! När världen går under! -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0