Snabbt inlägg

Hejsan hoppsan! Slänger in ett snabbt inlägg om dagen, jag vaknade upp som sagt, segade framför Barbie och bestämde med Sara att träffas någon annan gång eftersom idag skulle bli alldeles för stressigt så jag segade lite till! Sedan stack jag in och jobbade och sedan kom jag hem, skypade med Louise lite och nu sitter jag här med ett flin på läpparna. Jag har hittat min tv-serie.

Arrow. 
 
Snygg kille, bra handling, mysteri och... tyvärr ingen romantik, actionfylld, ja, vad mer behövs (romantik) men den är riktigt spännande. Föreslår att ni ger den jullovet :) Fick också just ett sms av Sara som frågade ifall jag kunde jobba imorgon oxå, så japp! Imorgon ska jag jobba 7 timmar (9-16) och jag måste gå up TIIIIIIIIIIDIGT! :O Skoltid... fast tidigare eftersom jag ska duscha, fixa och ta mig till busshållsplatsen och hinna med bussen som går 8.08. Anyhow! Ska kolla klart på avsnittet och sedan bege mig till sömns! Ha en bra kväll allihopa! 
Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0