snö snö snö

 Det är väl dan före dan före doppare dan idag?
Underbart, 
Nu har precis jag och min syster bakat. Jag bakade kärleksmums, medans hon bakade knäck. Jag tror jag fortfarande är sjuk, för när min syster skriker (pga att jag äter) så dunkar det i mitt huvud. Eller så är det väl bara för hon skriker så högt. 
 
Medans vi bakade så fick min syster ett samtal, det var från ungdomsmottagningen. För att för några dagar sen, gick jag ditt, och skulle låsas vara min syster (hon visste om det), så jag skulle kunna hämta ut p-piller åt henne. När jag var där frågade de mig massa frågor, om hur det hade gått. Jag älskade min situation som henne och sa hur hemskt humör jag hade fått (sant.). Men nu idag när hon fick ett samtal så sa dom:
"Ja, du sa ju senast att ditt humör har varit dåligt.. osv" "Så vi tänkte skriva ut lite andra p-piller till dig"... 
mohehehe, efter det samtalet skrek min syster:"LOUISE!" 
hehe, busted. Men det var värt det :D
 
 
Här är bilder på det vi bakat:


Kommentarer
Ni-kk-E

Vitt guld <3 Love snö muahahha 08-or ;)

Svar: haha lantis ;)
Louise & Emma

2013-02-24 @ 20:57:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0