Sovmorgon

Seriously? sovmorgon Emma-.- haha, nu vaknar jag av att min familj kommer in och är lite halvt galna. Det ska tydligen komma in ett enormt oväder som de tjatar, vid klockan 12/1. Så min pappa åkte iväg, och min syster är påväg. För man kan tydligen inte vara ute när det börjar. 
 
Men när jag tittar ut genom fönstret ser det inte ut som något oväder är påväg? Så, jag tänker vekligen inte ställa in några planer pga ett oväder som jag inte tror på. 
Dock inser jag också, att hela nyheterna tjatar om det. Men det kan ju inte vara så farligt. 
 
Sååå idag är dagens planer;
  • Träffa Daniel, får nog åka redan vid 12, för jag vet ärligt talat inte hur jag kommer till sergelstorg^^
  • Träffa Emma, kanske Lydia också, we will see :) 
  • Sen har jag faktiskt ingen aning...... Emma eller Lydia har nog någon idé. Annars tänkte jag se vad Victoria gjorde senare ikväll, var ett tag sen man var med henne.
Men jag inser att klockan redan är halv 12... och jag ligger halvt fortfarande i sängen.... så ska börja fixa mig nu
/Louise
Inte orolig ett dugg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0