Spoiler för vampire diaries...ish

Dö. Elena dö.

Sådär ja, nu sa jag det! Som jag skrev förut så tycker jag att Elena inte förtjänar Stefan, hon sårar bara honom HELA TIDEN! Och nu får det faktiskt ta slut mellan hennes idéer om "mina känslor för damon är större" och etc. Make up your mind woman! ...though you know you will always choose Stefan! 
Louise avsnittet finns om du googlar på det!
 
I alla fall, nu har jag tagit ner mina twilight-affischer, hoppsan hoppsan, men det är eftersom jag har tröttnat... nej, jag vill inte ha just DEN affischen på min vägg, jag vill faktiskt byta färg på min vägg. Trevlans, så jag har diskuterat lite med mamma som faktiskt håller med. Fast det kommer inte hända år 2012. 
 
Nu ska jag... jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vara social på skype osv. 
Se vampire diaries avsnittet mina vänner!
Emma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0