Syftet varför jag bloggar, sanningen framhäver!

Jag tror faktiskt syftet varför jag bloggar är eftersom jag har för mycket i huvudet, uttråkad, helt foreveralone och behöver någon som verkligen lyssnar/läser. Datorn/internet har inget val, de måste helt enkelt läsa mina inlägg och vara med i mitt otroliga tråkiga liv! ...och nej, jag är inte på deppmode eller emo, jag är bara fundersam över hur min jullovsframtid kommer se ut. 
 
Gästerna har gått, jag har ätit för mycket och jag vill ut från mina jeans. Blir livet bättre? Näääeh för jag läste just någons blogg som hade en snygg pojkvän... oh jisses vad jag garvar just nu för mig själv... LÖK jag menar LOL. 
 
jag strycker det där. 

Mina blogginlägg strävar mot betyget F känner jag här.. jag gör ingenting så jag har inget att skriva om, men ta det lugnt för Emma ska ut på vift imorgon! That's right, jag ska träffa my friendy... jääääj! 
 
Yuppyupp, så ut på vift ska man med sin kompis. Ska försöka få en bild här och där och sedan ha bättre att skriva om än... ja, vad man nu kallar mina senaste inlägg för. Men jag tror vissa av mina inlägg, som jag vill skriva men publicerar inte kan vara livsförändrande. Jag har tänkt på såna där pepptalk inlägg men jag har alltid hejdat mig eftersom... ja... man vet inte vilka som läser bloggen xD 
 
Nu ska jag faktiskt ur mina jeans, fixa mig inför da bed och sedan... ska jag göra något roligare än att sitta här i min säng. Kanske spela med da familj, eller bara skriva i min ensamhet och lyssna på musik. Så... byebye for now!
Emma

självaste jag i min ensamhet... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0