Till alla Vampire diaries-fans

Jag surfade på internet som alla ungdomar nu för tiden för och stötte på en väldigt märklig bild. Jag tycker den är underbar och beskriver situationen alldeles utmärkt. Stelena vs Delena. Jag är ett stort twilight fans och vi twilight fans vet hur det är att välja sida, fightas för den killen man tycker är snyggare osv. Men det här med paren? Njaaaa, jag skippar det. Jag har kommit till den student då jag säger dettav vilket är väldigt ovanligt, jag bryr mig inte vem Elena slutar upp med. I böckerna förstår man varför hon har känslor för Damon, men i serien? Näää, hon är inte värd Stefan. Och nej, jag kommer inte sluta bry mig om vem som är bäst, snyggast, snällast och... sa jag bäst? Stefan förtjänade Elena som fanns förut. Hon är död. Snipp snapp så var sagan slut. 
 
Nu ska jag inte säga att jag kommer sluta tycka att Stefan och Elena ska vara ihop. För det kommer hända. För det ska dom. Det kommer. Trust me.
//Emma
Stelena to the end. #stelena 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0