Tillfällig header

Sakta men säkert fixar vi med bloggen. Headern är tillfällig under en ganska lång period eftersom vi är lata och det är faktiskt svårt att göra en riktig snygg header så vi går med en enkel och simpel header for now.

Som Louise sa, vi fick jobba över med 2 timmar idag, vilket vi inte bryr oss om eftersom de är väldigt nöjda med oss! Det känns inte som att vi är i vägen, tvärtom, de använder oss mycket; baka, plocka disk, servera osv. Trevlans!

Sista praodagen imorgon, vilket kommer bli ganska tråkigt men bra för både min och Louise hälsa. Vi äter alldeles för mycket smet och te x) OCH salladsbaren har försvunnit typ... Så kan vara skönt att komma tillbaka till att inte äta smet ;)

Det blir också mer julhandling imorgon! Kan inte fatta att det bara är 11 dagar till jul! Jag ska inte göra något särskilt, men bara tanken på att pynta mer, snö, julgran, julklappar, vara med familjer får mig att vi överlycklig!
 
Eftersom Louise inte ringer mig på skype ska jag ringa henne nu! mohaha
Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0