Tvserie-freak

Hello! 
Nu bloggar jag från datorn igen. Förlåt att det har varit lite dålig update från min sida. Men varit lite upptagen, imorse träffad jag och Victoria Simon, Simon är våran kompis från halmstad som nu var här för att träffa sin flickvän. Så vi fick träffa henne också, det var kul att se honom!
 
Iaf, det var lite ödet som gjorde att jag bloggade nu. Eller kankse inte ödet, men min dator ville det. För jag sitter och tittar på 90210, och sen helst plötsligt, kommer denna ruta upp:
heheeh, men den har väl rätt. Så ska hitta på något annat nu, ha det så bra! blir mer uppdatering sen. 
/Louise


Kommentarer
Ni-kk-E

hahahhahah datorn ba jävla nörd så stängde den bort dig :D

Svar: Hahhaa mm, dissad av datorn...
Louise & Emma

2013-02-24 @ 20:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0