Vad duktig kompis jag har^.^

hahaha! Vad duktig du är Louise med bloggningen! ..bättre än mig i alla fall. Och man ser att du har skaffat instacollage och en mobil som har bättre och hightechnare system än din Xperia... grattis! 
 
Jag har inte ens fixat mig inför gästerna.. men hallå, de kommer inte förrens om två timmar, så jag kan vänta xD Jag sitter i väldens mysigaste outfit! Mihhii! Hallå, det är jullov då får man dra i degiga kläder och myskläder, vilket jag älskar med lov, men felet är att jag tycker jeans är obehagligt och tanken på att byta till jeans är inget nöje... Jag kommer tekniskt sätt leva i mina myskläder, hallejuha... typ. Mysklädeer och Olly Murs, det är ganska bra stuff!^^
 
Waw... jag kan inte se mig själv som jag är just nu. Mjukisbyxor, sockor, tröja, osminkad, armband och lyssnar på gladmusik. Ta mig inte fel nu, men jag är inte den personen som sitter i mjukisbyxor... until now. 
 
Och jag har ganska tråkigt... och när jag har tråkigt gör jag randomma saker, fast eftersom jag gör ganska foreveralone randomma saker så är det inte så kul för alla andra att se, eller vem vet.. kanske? borde göra videoinlägg asså... 
Vacker bild som jag tog med min kamera, på photobooth... eller inte... x) 
Bloggar senare my friends!
 Emma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0