Vi kommer klara det!

Hahaha! Louise, vi får spam blogga xD
 

Lite kul är det faktiskt att när jag vaknade så började jag fixa med julgodiset och hjälpte mamma med lite julmat. Duktig man är... ^^ Idag blir det väl en sån dag då man fixar inför julen och sånt, vi ska hämta mormor klockan fem tror jag idag, och innan dess ska vi handla. 
 
Jag vill gärna träffa Saga idag eftersom vi sa att vi skulle träffas innan julen och hon måste liksom få sin julklapp! Men felet är ifall jag hinner eller inte... jag är så lat att jag fortfarande sitter i myskläder och är helt ofixad... heh
 
Men nu ska jag faktiskt borsta tänderna och... göra något annat än att sitta här och frysa... Så, vi hörs sedan!
Emma
me gusta random...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0