Gårdagen

Godmorgon!

Igår var ju jag med Saga inne i stan. Vi var där tills jag skulle börja jobba, så vi var inne i stan drygt över sex timmar, haha!

Men vi gick runt och pratade, letade efter jackor, solglasögon osv. Och jag har hittat min drömbikini! Mohah!

Sen stack jag och jobbade. Det var sjukt kul för det var typ inga där så jag fick bara göra kaffe och prata med de underbara människorna som var där. Vi höll på att skratta ihjäl oss när mjölken "exploderade" och ena tjejen tappa alla juicer; "Vi tar hand of coffee shoppen!" halvskrek en tjej.

Det var nämligen nya tjejjer där så ja... Kul var det i alla fall!

Nu ska jag göra mig i ordning för ridningen. Det är en vanlig gammal lördag idag, ridning å sen jobb.

/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0