herregud

Sådär ja! Hemma efter en otroligt mysig dag på stan med Louise och sedan mamma. 
 
Jag och Louise träffades ungefär en timme innan jag och mamma skulle träffas. Vi kollade på solglasögon och stackars Louise hade sagt till mig att vara kritisk så jag var riktigt kritisk... stackars henne. 
 
Sedan lämnade jag och mamma tillbaka klockan jag fick i födelsedagspresent, åt en otroligt god lunch, (som inte såg god ut på bild men var otroligt god) och sedan gick vi till Mathilde där jag, otroligt nog, köpte en blus. Har lite ångest dock... Även om jag fick 20% rabatt på den kändes den inte riktigt värd pengarna... jag vet inte riktigt ifall jag ville lägga "klockpengarna" på något annat.... aja, jag har några dagar att tänka... Blusen var i alla fall änglalik!
 
Jag kom just hem, och då gick jag direkt till frysen och tog ut ett glasspaket och satte mig i min "grotta" (som är mitt rum) med en stor matsked och börja äta. Jag vet inte riktigt om det var det klokaste för nu mår jag illa (och nej jag åt inte upp hela). 
 
Jag ska faktiskt ut och springa snart, så det är lugnt... typ... Nu måste jag fixa lite saker innan jag går ut på en joggingtur, så måste avsluta! 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0