Kändis!

Idag har jag ridit och jobbat, och allt har gott chockande bra, jag har älskat hela dagen! Ridningen gick super bra, jobbet var jätte roligt och... aa, allt har bara varit toppen. 
 
Jag kom hem tjugo i sju och bestämde mig för att ta en joggintur, och mina föräldrar ville ha godis, så jag tog en joggingtur och avslutade den med preem, då jag kom in på preem var det en kille som bara; springer du för att köpa godis?
 
Jag kollade på honom och bara, "asså mina föräldrar ville ha godis så jag ville vara trevlig och köpa det när jag väl var ute på joggingtur" han kollade på mig ett tag och sa sedan; "Jobbar du på Espresso House?" jag kollade chockat på honom. Han kände tydligen igen mig. HAHAHAHA
 
Anyhow, nu sitter jag och kollar på Pitch Perfect. Sitter och funderar på att poppa popcorn... heh...
 
Nu ska jag avsluta.
Byebye!
/Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0