känner mig övergiven

and that's all because of you, Louise. 
Jag är den ende som bloggar, och det är faktiskt vår blogg Louise, hjälp mig! Don't leave me here! 
 
Ville bara meddela henne det ifall hon tittar in på sin egna blogg. Men här sitter jag i sängen i en otroligt obekväm och irriterande position med datorn i knät, och bloggar med en hundshuvud på ena handen. Jag har just ätit middag och varit på en springrunda som gick otroligt bra. Jag har förbättrats med tre minuter. Min runda brukar ta runt tjugo minuter men idag, då jag faktiskt tog en liten omväg, sprang snabbare. Mohah!
 
Men ikväll ska jag fixa lite saker inför skolan, packa upp väskan som jag hade med mig från mamma till pappa och vice versa. Ska bara fixa i ordning helt enkelt och sedan ut på en kvällspromis med vovven och sedan läsa i The Book Theif. Jag har faktiskt ingen aning om ifall vi har en läxa eller inte, men jag läser lite i alla fall, annars så läser jag Beautiful Creatures. 
 
För att undvika långa inlägg som ingen orkar läsa så avslutar jag nu.
Ha det bra! 
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0