lunchpaus

...vilket låter som att jag inte orkar mer än 20 minuter att vara ute tills jag behöver lunch. Men så är det inte. Jag hade faktiskt lovat min pappa att äta en lunch tillsammans idag, och jag hade dels lovat att vara med Sara också. Men jag och Sara var båda jätte trötta när vi gick ner till vår gamla skola och gungade.
 
Så vi bestämde oss för att ses när Jossan hade jobbat klart, så vi båda kunde vila. Så jag och pappa åkte och käkade lunch, vilket var ganska mysigt. Men just nu sitter vi på helt två olika ställen. Jag sitter inomhus, och pappa utomhus. 
 
Ikväll ska jag träffa några gamla kamrater faktiskt, vilket kommer bli skojj. Om det inte blir alla, så blir det i alla fall Sara och Jossan! Men nu ska jag avsluta eftersom det blev ett ganska långt inlägg. 
 
Ha en bra dag! 
/Emma
vi båda vet hur man framhäver kinderna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0