otroligt trött

åh gud va jag är trött
 
Jag var ute och sprang en runda, mest intervaller tog jag och det var inte så lång runda men ändå blir jag otroligt trött så jag avbokade planer med kompisar. Ajaja, så nu sitter jag på mitt rum och typ halvsover medans jag fixar med min mobil och lyssnar igenom Loreens nya skiva. Helt okej faktiskt..
 
Det kommer bli en tidig kväll ikväll, kommer säkert lägga mig och läsa eller något snart, måste bara prata med pappa om imorgon då vi ska fira allas födelsedagar hos min mamma, Sophies, Ellas och min. (Louise är på Gräddö så henne får vi fira någon annan gång). 
 
Men jag är så trött att det är skämt, men jag måste säga det ikväll så han vet. Så det ska jag göra innan jag går och lägger mig. Gud va läsande blev lockande helt plötsligt, jag tror jag faktiskt ska borsta tänderna, prata med pappa och sedan gå och läsa. åh va skönt
 
Slänger in ett inlägg senare.
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0