söndag

Godmorgon! 
 
Jag har varit uppe i lite över 2 timmar nu eftersom min hund väckte mig... jippie! Men det var väl skönt ändå att gå upp och njuta av dagen, men det roligaste är att det snöade sjukt mycket när jag vaknade men det gick över nu och byttes ut mot sol. 
 
Idag ska jag plugga lite och fixa runt lite, smsa min chef om majschemat och bara helt enkelt fixa inför skolan. Jag ska ut på en morgonpromis med Lotus, och sedan ska jag faktiskt duscha honom eftersom han är så lortig att det är ett skämt. Mina fingrar var grå/svarta. 
 
Så det är mitt schema för idag. Ska väl klä på mig och gå ut med vovski-poksin då. Ha en bra dag!
/Emma
ser ni hans urgulliga gråa hårstrån? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0