Vackermorgon!

Vad vacker jag är på bilden Louise la upp, känner att den verkligen framhäver min riktiga indentitet. Verkligen tjejjigt av dig, Louise, att lägga upp en bild då du är snygg men inte den andra tjejjen. Thanks....
 
I alla fall, vi alla har dåliga dagar...

Just nu sitter jag och äter frukost, är typ sjukt mätt redan... Jag och Louise har skypat sedan 8 fast nu drog hon iväg på en snabb dusch. Borde ha tagit tid på henne... vi två kan duscha jäkligt snabbt ifall vi verkligen vill... jag tror sist vi skypade och duschade så duschade vi på mindre än 5 minuter.
 
Gud, det låter som vi duschar och skypar samtidigt, men tyvärr, det gör vi inte xD
 
Eftersom det blir ett längre inlägg än planerat får jag skriva ett nytt senare.
/Emma
en bild från när jag var sjuk, myyyyyyyyyys


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0